U bent hier

Rust & Ruimte

Een van de diensten die wij aanbieden, is het opruimen en ordenen van zowel uw persoonlijke spullen als uw huis en en uw administratie. U krijgt meer overzicht over uw spullen, meer energie en u ervaart meer rust. 

Aanpak

Samen ruimen we uw huis op en alles krijgt een vaste plek. Kasten worden praktisch ingedeeld. De administratie is opgeschoond en inzichtelijk. Dit geeft overzicht en rust. Met de tips die u ontvangt, is het eenvoudiger om structuur in uw huis te behouden. U houdt meer tijd over voor leuke dingen!
Na een overlijden ondersteunen wij in het sorteren en uitzoeken van de persoonlijke bezittingen en kunnen wij desgewenst bemiddelen in het verkoop- of verhuurklaar maken van een woning. 

De kosten van een dagdeel organiseren en beheren bedragen € 225,- . Ook voor mensen met een PGB zijn er voldoende mogelijkheden. 
Klik hier voor meer informatie of bel 06-51440264 voor een vrijblijvende kennismaking.

Onze diensten

Nabestaandenzorg Amsterdam kan u op verschillende manieren in een of meer belangrijke fasen van uw leven van dienst zijn.

Onze dienstverlening bestaat uit vier onderdelen:

Nabestaandenzorg Amsterdam - Levenstestament
Nabestaandenzorg Amsterdam - Rust en Ruimte
Nabestaandenzorg Amsterdam - Zorg in laatste levensfase
Nabestaandenzorg Amsterdam - Zorg na overlijden

Voor meer informatie kunt u hierboven klikken op de dienst van uw keuze.
Heeft u behoefte aan persoonlijk contact, vul dan hier het contactformulier in of bel 06-51440264.